_elmaliturtam Hayırlı akşamlar güzel anneler. Aranızda migren hastası ille vardir. Emzirirken ilaç kullanabiliyo musunuz acaba??
Mom078 _elmaliturtam Günde 3 parol ve arkasından sade Türk kahvesi bende işe yarıyor birde Vicks uyguluyorum alnıma enseme
HonKiPonKiDoNiNo _elmaliturtam Ayy migren deme bugun 3.gun felegim sastii, oyle basim agriyor ki agir agir.. Boyle kendimi biyerlerden atasim geliyor.. emzirirken minoset iciyordum
balkizimbebegim _elmaliturtam minoset yada parol alıyorum uyumaya çalışıyorum tv tlfn vs ekrana bakmıyorum bir de bitter çikolata iyi geliyor bana
Tulinakrep _elmaliturtam canım 13 senedir migrenim var tek parol kullana bildim migren taşı sipariş verdim onu kullanıyorum bide bi tülbente önce limon kolanyası sonra karabiber döküp sarıp alnıma kokuyorum çok iyi geliyor yakıyor
Cokomelli Bende de var ilaç almıyorum parol içilebiliyor sadece geçirmeyeceğini bildiğim için yalandan içmiyorum hiç ve akıl sağlığını yitirmeden geçmesini bekliyorum öylece 😓 geçmiş olsun size..
Astalavistababy _elmaliturtam parol pek bi işe yaradığı söylenemez aşırı yorulunca uyuyamadan stres altında ağrıyor yorulmamaya uyumaya stresten uzak durmaya çalışıyorum elimden geldiğince
_elmaliturtam Astalavistababy ya benim seneler öncesi migren başlangıcı demişti doktor ilaç kullandım düzeldi su bikac gundur tekrar başladı parol içiyorum. Acaba başka bı ilaç felan veriyorlar mı diye merak ettim ama yok sanırım
_elmaliturtam Astalavistababy buaralar biraz stres vardı büyük ihtimal tetikledi..çok sağolun yorum için
HonKiPonKiDoNiNo _elmaliturtam bol limonlu su ic canim ve tuzu azalt, migrenin en sevdigi ne yazik ki tuzzz…