Elif_Han ben daha bu akşam çektirdim canım yardımcı olayım.
öncelikle dilinin röntgeni çekilyor. Doktor bakıyor. Sana dolgu kanal yapılabilirse işlemleri söylüyor. Sende yok hocam çektirmek istiyorum dersen senin tercihine bağlı çekiyor.
benim dişim köke kadar çürümüştü artık kurtarılmaz dedi zaten bende çektirmek istiyordum.
Uyyşana kadar iğne vurdu. Hiç acılı bir işlem değil. Uyuştuktan sonrada 5 dakika içinde çekildi. Hatta daha akşam post açtım ben korkudan geberiyordum ama hiç zor değilmiş. Eve geldikten sonra 1 saat bekledim biraz sağdım. Sonra emzirmeye devam ettm bir sıkıntı yok şuan. :)