Elif_Han Dişim çok ağrıyor ve bı kısmı döküldü geri kalan dış çok agriyo oglum üç aylık acaba gitsem cektirebilirmiyim ki dişçide bulamadım ama emziren anne cekemez diyorlar dogrumu
LiYaRzuU Elif_Han evet birkaç gün emziremiyomuşsn bende günlerdir çekiyordm ama öyle böyle bir ağrı değil acile gittim antibiyotik ve ağrı kesici verdi sıra al gel dedi zaten iki Aydır uğraşyorm sırada yok ama antibiyotiksiz o ağrı dinmiyor
babymommm Elif_Han çekebilirsin canım iki saat sonra bebeği emzirirsin oğlum altı aylık iki gün önce çektim.dişinol koyabilirsin çektirene kadar
minigim4545 Elif_Han minoset ağrı kesiciyi dişinse tut iyi geliyo ben emzirirken öyle yapıyodum birde doktorum bana minoset içtikten sonra nescafe iç etkisini çabuk gösterir demişti çok çektim halada çekiyorum ağrıdıkça öyle yapıyorum bende etkili oluyo
sumeyraoz Ben çektirdim ve 2 tane kanal tedavısı yaptırdım 1 aylıktı diş ağrısı dayanılcak gibi değil çünkü
minigim4545 sumeyraoz kanal tedavili dişiniz ağrıyo mu ben yapalı nerdeyse 3 ay oluyo ama geceleri sürekli ağrıyo
minigim4545 Elif_Han inşallah şifa bulursunuz bir kere daga doğururum ama o diş ağrısı çok fena çektircem bende dişimi bir tanesini çektirdim rahatladım
minigim4545 Elif_Han birde karanfili suda bekletip gargara yapabilirsiniz oda iyi geliyo yada ağız bakım suyuyla benimde dişim döküldü kökü kalmıştı sadece zamanla çok ağrıdı öyle çektirdim
Mom0911 Elif_Han çektirebiliuoruz ki bende çektirdim ,2 saat sonra emziriyorum çektirince de tedavi edince de aynı . 2 saat sonra emziriyorum
sumeyraoz Elif_Han bi tane cektırdım ardından 1 hafta sonra 2 kanal yaptırdım kanal yaptırdıklarım yan yanaydı bı yane morfin yetti
aksu5334 Elif_Han devletler kapalı işlem yapılmıyo ama acilse durum ilaç yazdırabiliyosun gidip. Onun harici özeller açık işlem yapıyo onlar. Mart ayında açılabilir demişti bana devletteki danışma. İltihap yoksa parol karanfil yada gargara deneyebilirsin.