YigtnAnnesi Gamzeebrtu BirVeraAnnesi35 asz Berrree yokmuş hanımefendi bakınız bunlarda aynısı söylüyor benimle birlikte .
BeybininAnasi YigtnAnnesi ben yaptırdım. Ana hemşire yaparken bu son aşım, başka sıra bekleyenler de var dedi. O gün gidemesem hakkımı kaybedecektim muhtemelen
Giizz YigtnAnnesi banada yok denilmişti 1-2 ay geçti sonrasında gelmiş aşı 1 ay öncesinde olduk yani. Kocaelide oturuyorum bu arada
Papatyams_2021 YigtnAnnesi bizim sağlık ocağında da yoktu 4 gün önce sayılı bı sekilde geldi biz orda tanidik olduğumuz için bitmeden çağırdılar olduk asimizı sukur
eslem123 YigtnAnnesi bizi de arayacağız dediler hala aramadılar 16 aylık şu an Sırayla dediler herkes olmuş bizi niye aramadılar ya