YigtnAnnesi Bütün illerde 1 yaş oldu dedi gelecek geldiğinde.ben sizi arayacam 1 yaş aşısı olanlar bilgi verebilirmi siz oldunuzmu
Ygmrclk YigtnAnnesi Kuzenimde bulamadı özel hastanelere sorun demişler onlarda 1bin tle fiyat istemiş aşı için 🙄
Pepito YigtnAnnesi gelir gelir. Su cicegi de yoktu iki uc ay bekledik biz ama sonra geldi yaptirdim. Zaten pandemi var evlerden pek cikilmiyor bulasmaz allahin izniyle o zamana kadar🌸
Tospikto YigtnAnnesi geldiginde aile hekimindeni ebeniz arar merak etmeyin yeter ki gelsin birkac at gec olmasi onemli degil😊
Mom095 meza su çiçeği aşısı 1 yaş aşısından ayrı mı yapılıyo? Aşı kartında var mı o aşı ben dikkat etmemişim 🙄
ozge3747 YigtnAnnesi Evet 1 yaş aşısında yoktu su çiçeği aşısı. Bir ay sonra ben duyum aldım sınırla sayıda geldi dediler gidip yaptırdım. Benim kızım oldu yani
Gamzeebrtu Biz de 2 aydır bekliyorduk geldi ,vuruldu oğlum, aile hekimliğinden arıyorlar zaten geldi diye, ama ben arada arayıp soruyordum hemşiremize, 14 aylıkken vuruldu oğlum yani
YigtnAnnesi Gamzeebrtu BirVeraAnnesi35 asz Berrree yokmuş hanımefendi bakınız bunlarda aynısı söylüyor benimle birlikte .
BirVeraAnnesi35 YigtnAnnesi 15 aylıkken anca olduk maalesef Türkiye genelinde yokmuş aşı ve az az geliyormuş geldikçe arayıp çağırıyorlar