SumeyraSs ballicorek_ahmet benim de aynı sorun. Odada kurutuyorum mecburen. deterjan omo sıvı yumuşatıcı yumoş ama kuruduktan sonra kötü kokuyo
ballicorek_ahmet Bisorumvarrrrrr sürekli açik kalmiyor pencere daha once eve böcek girdi cok uğrastik böcek ilaçlama falan cağırdık. O yuzden korkuyorum.
HilalGokalp ballicorek_ahmet kısa sürede kurumuyorsa olabilir. Yani ya kuruttuğunuz odanın kapısını kapatıp camını açın ya da çok aralıklı hatta pantolonları felan 2 tele birden asın. Uzun süre kurumadıkları için ıslak bez kokusu kalıyor üzerinde
yademila-48 Bende içeride kurutuyorum ama bir sıkıntı olmuyor birde odanın bi tane penceresini aç ve çamaşırları ters düz yap kuruyuncaya kadar üst üste ve çok sık serme