Evimiz kaloriferli camasirlar makineden ciktiginda cok guzel kokuyor fakat kuruduktan sonra cok kotu bi koku oluyor. Kapali yerde kurudugu için dicem herkesin camasirlari boyle mi kokuyor ☹ deterjan omo kullaniyorum yumusatıcı vernel
Alanydayken bi kere olmustum onda sıkınti makinedendi. Nasil cözum bulsam bilmiyorum.sizin çamaşirlarinizda kokuyor mu