Asyanin_Annesii Düşük olmuyor yani ortada hiçbir şey kalmıyor düşük olucak . Kanamanız belki normal adet kanamanızdan birkaç gün fazla sürer o kadar belki oda sürmez . Eğer bebek istiyorsanız doktor bana kimyasal gebelikten sonra korunmaya gerek yok demişti . Normal düşüklerde en az 3 ay deniyor