Leylamoms kesinlikle katılıyorum, sonuçta bebek bunlar daha tabiki uyanacak kalkacak kesintisiz biz bile uyuyamıyoruz, yeri geliyor aklımıza bişey takılıyor, üzülüyoruz, seviniyoruz uykumuz kaçıyor ki bebeklerimiz o küçücük dünyasında neler öğrenmeye çalışıyor, hergün yeni şeyler. O yüzden uyandıklarında yanında olup tekrar uyumalarını biz sağlıcaz. Bir gün denedim sadece uyku eğitimini o kadar ağladı huzursuzduki ertesi gün de devam etti. Evet sık uyanıyor, evet memede uyuyor ama en fazla 2 yıl dayanıcam onun iyiliği için. Ben halimden memnunum😊