Leylamoms Ben de okudum. Sonuna kadar katılıyorum. Elbet bir gün kendi kendine uyuyacak ama anlayacağı yaşta. Şuan çok ufak. Bende uyku eğitimi verdim. Yani yanımdan besiğine alıştırdım. Gece emmesini kestim. 15,5 aylıktı bunu yaptığımda. Beşiğinde sallayarak uyutuyorun hafif hafif,hala ninni söylüyorum dalana dek, sırtını poposunu sıvazlarım. Gece çok uykum olup uyandığında yanıma alıyorum sarılıp uyumaya devam ediyoruz. Uyku konusunda katı değilim. Hepimiz büyüdük hiç birimiz destekli uyumuyoruz. Onlarda öğrenecek. Ama travma ile değil. Yalnız kalarak değil. Çaresizliği öğrenerek değil zamanı gelince.