Mom105 Sibelcim hmm bu konuda bilgim yok. Kalın olsada ince olsada güzel durmuyor. Orantılı olacak. Oda olmuyor maalesef 😅
Mom105 adastra cok iyi vallahi dengeli beslenince zaten cok kilo alınmıyor. Ben hep hamur işi yemiştim 😅😅