beyazkelebegim gulay_candemir ayyyy çok kötü durum bunu bi kaç kişiden daha duydum. 1 yaşından sonra artık bebeğin gaz sorunu bitiyormuş vs .
beyazkelebegim Kursad_1201 ayyyy allahım kolaylıklar sağlasın bu süreçte çok sıkıntı aynı durumları yaşıyoruz maalesef
beyazkelebegim mrveefe12 bizde ağlama yok ama sürekli kıvranma vs oluyor belki bir umut 3. Ay 🥰 sizinle aynıyız bu arada