Çakmak çaksak paylayacak gazdan o derece sıkıntılıyız. Damlalar masajlar neler yapıyoruz yine de yavrum kasılarak uyuyor, sancıdan kıvranıyor. Hatta gazı çıktıktan sonra bile bi oh diyemiyoruz. 45 günlük olduk, umarım artık yavaş yavaş biter bu sıkıntı. Perişan olduk 🥺