Kivancinannesi Başlarda kafa karışıklığı oluyor bende mama+meme gittim hep ama bazen biberonu istemeyip emiyordu bazende memeyi emip bineronu istemiyordu onun isteklerini takip edip verirseniz bir sorun olmaz sanirim biz hala öyle yapıyoruz alıştı sadece gece yatmadan önce biberonla mama veriyorum gecede emmek icin kalkiyor gündüzde emiyo 11aylik artık ek gidada olduğu için sorun yok. Ben mamajo biberon kullaniyorum.