Avent natural cam biberon kullanıyorum. Maalesef meme reddi başladı gündüzleri emmiyor geceleri uyku sersemliğiyle emiyor.2 ay 9 günlüğüz her yolu denedim gündüz meme almıyor. Eds yöntemi, kaşık biberon vs ne denediysem almıyor. Bazen alıyor 1-2 dakika içerisinde ağlayarak bırakıyor. Memeyi reddedeceği varsa hangi marka olursa farketmiyor. Sizinki reddetmez umarım kaşık biberon tutuyorsa biberona hiç bulaşmayın derim.