Sezinnur ilk yaptığım ince pişirdim. Çok sert oldu ve rondodan geçirmemiştim.
İkincisinde daha kalın yapıp pişirdim. Soğuduktan sonra rondo yaptım toz haline getirdim. Mesela bugunkü kahvaltısı şöyleydi :çeyrek avakado, çeyrek muz, 1.5 yemek kaşığı bebe bisküvisi, lor peyniri, 2 küp peynir altı suyu, haşlanmış yumurta sarısı. Hepsini ezip karıştırdım. Gayette lezzetli oldu.
Geçenlerde uyuduğu zaman dolaptan yiyeceği yoğurdu çıkarıp içerisine yine bebe bisküvisi tozu koydum. Uyanana kadar içinde yumuşadı.
Ben içine 2 tk keçiboynuzu özü koyuyorum tarife ek. Sonra rondalayıp tupperware koyup doğru dolaba. Uzun süre götürüyor.