DD_ ya böyle nadiren vermek için bazen kahvaltısına katmak için bi seçenek olsun diye düşündüm bazen ben evde olmuyorum kayınvalidem bakıyor mesela geçenlerde ne versem diye bulamamış normal petibör bisküviden ezip vermiş🤭 en azından öyle zamanlarda kolaylık olur☺️☺️