Miniktavsan Peluş şeyler ekstra yara yapıyor .Veya mont kıyafet sürttügünde oralara .Eller zaten hep yüzde mahvoluyorlar atak döneminde yine bizimde .Bize çok iyi geldi .
Tedavi edici ;Sarı hametam ,Hipokort % 0,5 krem bu iki kremi sabah akşam olarak sürdüm .Hametam sürdüm 1 saat Sonra diğer kremi mesela üst üste hemen sürmedim yani .2 -3 günde tamamen geçti gitti .Tedaviden sonra bırakıyorsun tekrarlayana kadar .Devletteki cildiyle verdi bunları yaymadan geçirdi kısa sürede .
Mesela ilk özele gitmiştim coresatin sarı verdi oda tedavi edici ama hem kızarıklık baya büyüyor hem 5-6 günde geçiriyor .
Ekstra olarak tedavi bittiğiniz normel zamanda ve her banyo sonrası bioderma nemlendirici kullanıyorum .Atopik ciltler için kesinlikle al öneririm mustela yada al ikisi aynı içerikli zaten .Normel bi şampuan nemlendirici kullanma .
*Bioderma Atoderm İntensive Balm ; NEMLENDİRİCİ
* Atoderm İnstensive Foaming Gel ; YIKAMA JELİ
* Hergün duş aldır birde .