Hercai88 14 aylık oğlum var misafirliğe gittiğimde farkettim ki emziğini almayı unutmuşum kıyameti kopardı çok zor uyumuştu, şimdi bunları okuyunca bi gözüm korkmadı değil gün içinde arada emziğini kullanıyor bazen görüyor bi yerde hemen alıyor ağzına, uyuturken emiyor sonra atıyor zaten. 2-3 aya tamamiyle bıraktırmam lazım sonrası zor olacak çünkü😏