[silindi] canım ben 15 ekimde sezeryan oldum 35 gün doğum ameliyat kanamam sürdü 40. Gün adet oldum ama böyle damlayacak şekilde değil son günmüş gibi peçeteye silince geliyordu sadece 2 gün sürdü bebeğim 4 aylık 2 kere oldum sadece onlarda aynı şekil peçeteye silince geliyor ve 2 en fazla 3 gün sürüyor o kdr belirsiz ki oldum mu olmadım mı anlamakta bile güçlük çekiyorum