Pekmeziletahin [silindi] kişiden kişiye değişiyor canım ben oğlumda 2 aylıktı plmuştum kızım şuan 3 aylık oldu daha olmadım bakalım ne zaman gelecek alıştım valla böyle 🤣
Baharilkim [silindi] 6ay sonunda oldum ne güzel ki bide alışmıştım dert tasa yok oh mis gbiydi ben 1yıl olmam diodum ama malesef🤓
Linaninannesiii minikkalp lohusalık bittikten sonra tekrar mı adet olcaz üfff 9 ay adetsizlik ne güzeldi ya
Defnesmommy [silindi] kızım 2 buçuk aylık ama hala olmadım ben de merak ediyorum ne zaman olucam 🤷♀️