Rabiaa0909 benm bebegimde hep sag tarafina yogunlukla çiş yapiyor sizdıma problemi yok ama yaparken hep yanlara yapiyor bir çözümü yok galiba ben her çeşit bezi kullandım sizdırma yapmadı. minies prima denedim cok rahattı molfix ve bimin bezi bizde sızdirma pişik yapti sadece 😁 bol mu bağliyorsunuz ondan yapabilir belki ben gobegine kadar cekiyorum hafif bol birakiyorum yada bez uzun mu kaliyor sizde ben tam dolmadan aliyorum☺