Gevrann ah şu insanlar ve lafları bıktık bıktık bir bitmiyorlar.Canım valla benimde günden güne sütüm azalıyor neler yiyip içiyorum ama bebeğim olduğundan beri sütüm hep aynı oldu hiç artmadı aksine azalıyor ki ben günde kaç defa emziriyorum olmayınca olmuyor.Vücut kapasite nasip bu kadar demek ki.mama diye bir lütuf var sonuçta her annenin sütü olacak diye bir şey yok ya da süt yetecek diye ayrıcalık kimse bile bile de mama vermiyor yetmeyince mecbur kalıyoruz canımızı hiç sıkmayalım bebeğimizi sağlıkla büyütelim