Gevrann sizi çok iyi anlıyorum ama üzülmeyin benim oğlumda 1,5 ay kadar emdi ama emdi denilemez mama takviyeli gittik hep 1 yaşına geldi bile şükür nasıl çabaladığınızı anlıyorum ama kendinizi üzmeyin bilerek sütümüzü esirgemiyoruz sonuçta. 1 aylıkken 2 saatte bir 30-60 cc arası içiyordu oğlum