Mms06 işte oluversin diyoruz işlerimiz çünkü hem ev işlerinide belli bir düzende götürmek durumundayız. bi noktaya kadar salabiliriz, napalım olmasa çok iyiydi ama malesef oldu ama üzülmek durumu geri getirmeyecek O yüzden sakin ol bebeğinin sana ihtiyacı var