fatimas27 Synmannesi oyle de mecbur kalıyor insan gene de canım dua et bana normal dogum olsun hayırlısı ile. Normal dogum olursa evime daha erken giderim
Synmannesi fatimas27 Canım ben de normal doğum yaptım Allah’ım inşallah hakkında hayırlısı neyse o olsun insallah normal doğum yaparsın İnsallah rabbim yüzünü güldürsün 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Synmannesi Tospikannesiii az üzerini geçsin yeter güzel arkadaşım 4 5 bardak sanırım ben üzerini geçene kadar döküyorum suyu