Melis65 Synmannesi canım benim yaa ellerine sağlık çok lezzetli gözüküyor zahmet verdik sana fotoğraf atığın için çok sağol bende deneyeceğim mutlaka🥰😍😘❤️❤️🌺🌺🌺
Esmece Synmannesi Evet cigden dudukluye koyup bu şekilde fazla sulu yapmadan pişirmek mükemmel oluyor şimdiden Ellerinize sağlık 🌹🌹
Neslimmmmm Synmannesi ellernize sağlık kayınvalidemde böle soğanı bütün koyar nohutada fasulyeyede gerçekten farklı bi tat oluyor. Bendende küçük bi tüyo olsun bilmeyenlere ıslama suyuna tuz atarsanız nohut ve fasulyenin pişerken kabukları soyulmaz😊
Synmannesi Neslimmmmm aaaa öyle mi bından sonra tuz koyucam bak bende birsey öğrendim :) yemeğin tuzunu az mı koymam gerekir tuzlu suda ıslarsam canım
Neslimmmmm Synmannesi aynen ona göre ayarlıcaksın ben genelde ısladığım suyu kullanıyorum yemeğe az koyuyorum o yüzden tuzunu .ama böle gerçekten kabukları soyulmuyor. Deneyin göreceksiniz.Bende sizin usul denicem bakalım hafta içi😊
Synmannesi Neslimmmmm canım artık tuz atıcam 🧿🧿 çok teskkr ederim haftada bir yapayım çok yararlı hem
Neslimmmmm Synmannesi kesinlikle öle bekarken hiç yemezdim ben baklagil ama evlenince e bide çocuk olunca yemeğe başladım artık😀