CankizimRavzam Gokceylul 14 aylik kizim var icim asla rahat etmez corapla yatiriyom ya karni agrirsa diye
EsilaMs Çorapsız daha iyi biz nasıl çorapla rahat edemezsek oda edemez en zararlısı da külotlu çorap 😶
ugursuzsafiye Gokceylul benim oglum 4 aylik corapsiz yatiriyorum dogdugundan beri ne sapka nede eldiven taktim.. Nedense giyinmeyide sevmiyor ciplak durmayi daha cok seviyor😂🙈
Anasininoglu Gokceylul 3 ayliktan beri hep çorapsız yatırırım kan akışını engelliyor zaten gece çorapla yatmak iyi değil
EbSaYus Patikli uyku tulumunu giydiriyorum içine ekstra çorap giydirmiyorum gündüz uykusunda kilotlu çorap oluyor zaten havalar iyice ısınınca onuda çıkartırım 🥰