ymztmz Benim de doğumdan sonra ayak tırnaklarımın çoğunda batık oldu. 2 kez kuaförde temizlettim tırnaklarımı çok şükür bir daha olmadı. Ama çok kötüydü iltihaplıydı ve çok acıyordu. Bırakın ayakkabıyı çorap patik bile giyemez haldeydim.
Ttazeanne1 ymztmz enfeksiyon da var dedi bana o yüzden temizletirsem daha kötü olur belki elletmem kuaför de o yüzden
gzm_42 Ttazeanne1 benimde doğumdan sonra oldu ama geçmedi benimki ameliyat yaptılar 3 gün nasıl acı çektim sezeryan da bu kadar acı çekmedim hatta hiç çekmedim ama tırnak mahvetti beni 5 dikiş attılar tırnağı ilk gördüğümde tüh bu düzelmez bidaha dedim ama elhamdülillah düzeldi şimdi çok rahatım kenarları yaktılar bidaha çıkmasın diye şimdi hiç çıkmıyor
Gzemx Ttazeanne1 valla bende 2 aydır öteliyorum artık dayanamayınca dedım yapayım bşr kere acı cekerim gecer ve gecti gibi inşanllah şuan agrım yok ama hala şiş
Ttazeanne1 gzm_42 yok yok bence de kalsın atma YouTube dan bakim dedim ne yapıyorlar açmadan daha içim bir tuhaf oldu korku sardı 😥
Halee_bilgee48 Miniknur aynı durum bende de bi kaç gündür olmaya başladı. Ayakkabı normalde Ayağımı sıkmazdı şu aralar baş parmaklarımda bi batma oluyor. Sizin dediğiniz gibi şişlik yok ama acıyor
Ttazeanne1 Nejla32 hamilelikte alınan kilolar ödemler yüzündenmiş canım Bi an da zayıflayınca tırnak batıyormuş
gzm_42 Ttazeanne1 korkmayın bazıları daha iyi atlatıyor ki illa biz böyle olduk diye siz öyle olcak değilsiniz 🥰
Elif3334 Ttazeanne1 iltihap yerlerini hafifçe sıkıp bosalttim içini sonra tırnağın batan kısımlarını kestim sırayla düzeldi tırnağı o tarafa uzatmamak yeterli
Ttazeanne1 Elif3334 valla sürekli akıyor iltihap şişliği de inmiyor 1 ay oldu neredeyse. Diğerleri şişip kendiliğinden düzelmişti ama bu geçmek bilmedi
Minikbebegim1 Ttazeanne1 canım ayak uzmanı bir yere tel taktırdım 6 7 ay sürecek bi tedavi çok şükür rahatladım
Bng Benim el tırnaklarım bile batmaya başlamıştı.duymadığım şey.ayak Bayar da el neyin nesi kızım 10 aylık.şikayetlerim geçti ama ayakkabı pek gitmedim diyebilirim.nereye gidiyoruz ki.