Kızlar doğumdan 2 ay sonra ayak tırnak batmaya başladı. Biri düzeliyor diğeri başlıyor. Doktordan doktora ayakkabı giydim sadece nasıl oldu anlamadım. Şimdi baş parmağım yaklaşık 1 aydır iltihaplı şiş. Antibiyotik içtim krem sürüyorum doktor tırnak kökünü alalım küçük bir operasyon ile dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Yaptıran var mı?