Bsecill su-perisi sence Erer mi aklı? Muhakeme yetenekleri yok ki atlar tabi oğlum 13 aylık yer yatağında yatırıyorum çünkü bacağını beşiğin korkuluğuna attığını gördüm bir sonra ki level kendini yere atma olacak risk almadım. Koltuğa çıkıyor direkt balıklama aşağıya atlamaya çalışıyor kafa üstü canı yansa bile tekrar gidio aynı şeyi yapıyolar sürekli gözlemde olmak zorundayız
su-perisi Bsecill dogru soyluyosun canim ben besigi iptal edip yerden normal yatak olarak kullansam daha iyi olcak sanirim
Cerenaslan Bsecill Öyle demeyin bazıları anlabiliyor bence. Benim kızım 12 aylık ama nerden inmeye çalışırsa kafa üstü gitmez asla. Dönüp ayaklarını sarkıtır önce. Tabiki konu beşik olunca işler değişiyor. Aşağıya eğilirken düşme ihtimali yüksek gibi duruyor.
GokturkAlp su-perisi yok tabiki kullanmadım. Park yatak aldım hemen sabah gidip,odamıza kurdum. 23 aylık hala geceleri bizimle aynı odada yatar, gündüzleri kendi odasında karyolasında.
Bsecill su-perisi ben rahat ettim gerçekten yer yatağı olunca, öncesinde hep uyanırsa kendini atarsa atlarsa düşerse falan diye tedirgindim çünkü yastık yada yorgan gibi bişey bulursa onu ayağının altına koyup kendini yükseltmeyi akıl ediyordu şuan yerde mis gibi döne döne yatıyor uyanınca çoğu zaman kendi kalkıp geliyor kafam rahat etti
GokturkAlp su-perisi benimki chicco nun anne yanı olan beşikti ondan attı kendini, daha erken atardı ama ben çok kez yakaladım, atamadan. Oyun parkı aldım işte,içine bir yatak attım çok sağlam düşme tehlikesi vs yok.
Eminos su-perisi 6 aylikken dusmuyir ama tutunup kalkmaya baslayinca dusuyor arkadasimin oglu oldu bizde buyuyen besik almistik buyuyen kismini kullaniyoruz 1 yasindan beri o zamana kadar da korumaligi vardi dusmesi imkansizdi yani
su-perisi Eminos ben yazin odasinda besiginde yatircam canim o zamana kadar 10 aylik olur ve tutunup dusme durumu olabilir, odayi ayirmadan direk besigi iptal edip normal yatak halini kullanayim oyleyse
Bsecill Cerenaslan anlıyorlar tabi ki ama düşünme muhakeme yetenekleri henüz gelişmedi. Yani burdan düşebilirim değil kafalarında oluşan şey bi anlık oyun sanmayla bile herşey değişiyor
Cerenaslan su-perisi Amiin canım.Bizim beşik park beşik kadar derin amaa yine de korkuyor insan. Bende normal bir baza alayım artık napıyım beşikten daha alçak olur en azından. Düşse bile beşik kadar zarar vermez herhalde.
Mom107 su-perisi direk tecrübe ettiğim için yazıyorum büyüyen beşik aldım bende ilk etapta o dönem 6-7aylıken bile tutunup kalkma hareketi yapıyordu baktım öyle olmayacak kesin düşecekti çünkü çok fazla oyunada çevirmişti montessori yaptırdım dünya varmış dedim
Mom107 su-perisi dediğiniz gibi beşiği bozdum yatak haline getirdim kenarına koruyucuda aldım e bebekten Ona bile sarktı
Cerenaslan su-perisi Bir de bizim beşiğin hemen yanında çekmeceli aynam var. Herşeyi düşünüyor insan vallahi ya.
Mom107 su-perisi E bebeğin sitesinde yatak kenar koruyucu yazın çıkıyor ama dediğim gibi ondanda sarktı benim oğlum