Bebegim suan 6 aylik yaza dogru odasinda yatirmaya baslicam insallah, besigide büyüyen besik modeli. Esim diyo ki yaza kadar iyice tutunup kalkmayi ogrencek ve besikten tutunarak yere atabilir kendini diyo, sizce bu olabilir mi yani yere dusmemesi gerektini akli erer mi? Ben hic besikten sarkip yere kendini atan bebek ne duydum ne gordum ama dusununce mantiklida geldi olabilirmi sizce? Ona gore besigi iptal edip direk yatak olarak kullanmayi dusunuyoruz kizlar yardimci olurmusunuz