Deletedmom5447 Kafatasında olduğu için kiriga müdahale edilemiyor tabii haliyle,biz 2 ay 29 gubluktu düştüğünde o yüzden daha kemikler kikirdak yapidaydi ve kendi kendine gelişim gisterevi söylendi,sadece kırık kaynaklı kanama olmaması için dikkat edildi bir süre şükür şimdi üzerinden 5-6 ay geçti çok iyiyiz