Alyna ne yazık ki bugün benim bebeğim de düştü , 8 aylık . hemen acile gittik , doktorumuzu aradık . görünürde bir şey yoktu , 4 saat boyunca kontrol edin dediler . kusma , gözlerde kayma , titreme vs. olursa hemen getirin dediler . uyumasın 4 saate kadar dediler . 4 saatlik süre geçti şükür bir şey olmadı ama içim içimi yiyor kahroldum ya . bebeğim uyuyordu , ne sağa ne sola döner ama nasıl olduysa sanırım arkaya doğru ittirmiş kendini . ağlamasına koştum yüzüstüydü 😭