findikburun okuduğunuzu tam anlamadıysanız, anladığınız yerden yanlış saldırı yaparsınız😨 kese ile kıl kökünü bağdaştıran bi cümle yazmadım. Kıl kökünü keseyle yok edersiniz demedim batmış kılların deriden kurtulmasından bahsettim. Sayın estetisyen hanım (gerçi şunuda söylemeden geçemicem dün garsonluk yapan arkadaşım geçen hafta güzellik merkezine lazerci olarak girmiş profilinede estetisyen yazmış😎 bir haftada estetisyen olunuyomu acaba siz bilirsiniz)🤨 her neyse saldırmak için kıldan tüyden sebeplere gerek yok istediğini sawun şu diğer hakaret edenin yorumlarını beğenmenden anlaşıldı zaten tarzınız😌 iyi akşamlar😌