GmzSnn kese mi ?? Kese ile kıl köküne mi iniyorsunuz anlamadım 🤷🏻 ben yıllardır bu işi yapıyorum batiga en iyi gelen lazer bunu bizzat yaptığım için bu kadar kesin konusabiliyorum. Kendimden örnek vereyim bu işi yapmadan önce hep jilet ve ağda yapıyordum bacaklarim batik dolu , ve killarım çok sertti şuan bebek poposu gibi seneler oldu hiçbir işlem yaptimiuorum hala ayni çıkan tek tük tüyler onlarda dokununca bile hissedilmiyor anla büyüteçle bakmak lazim görebilmek için . İnsanları yanlış yönlendirmeyin luffen .