cileks merhaba.. kendinizi sıkıntıya sokmayın lütfen.. bnm oğlum 10aylikti ayağını yere bastığında. Öncesinde dediğiniz gibi hemen bukuyordu.. şuan 23aylik yuruyo.. yürümesi de 18.ayinda oldu.. her çocuğun gelişimi farklı..sağlıklılilar şükür çok takmayın o yüzden