cileks endişelenmeyin umarım bi sıkıntısı yoktur..benim oğlum 9+12 günlük yaklaşık bir aydır yeni yeni basıyo ayaklarının üzerine ve otururken bile arada dengesini kaybedip düşüyo hala.. hiç sıkıntı etmedim çünkü her bebeğin gelişim düzeyi aynı olmak zorunda değil siz yinede içiniz rahat etmesi açısından doktora götürebilirsiniz bende bir ay önce çevre baskısına yenik düşüp gittim ki oğlumun doğumdan sonraki 2. doktor kontrolüydü.. doktor hiç bi sıkıntı görmedi gayet normal dedi sonrasında da kendiliğinden bi anda dimdik bastığını gördüm eminim zamanla sizinde öyle olcaktır kendinize bebeğinize zaman verin yeterki..