_ADA_ Ferdaoguzgalip oğlum 4,5 yaşında son bir senedir kullanıyor. Onda da uyurken yastığı atıyor başının altından. Doktorlarda zaten ilk zamanlarda önermiyor. Kızımda 6 aylık onda da hiç kıllanmadım.
[silindi] Ferdaoguzgalip evet kesinlikle tam olarak yan yatır hatta böyle önünü ve arkasını yastıkla destekleki dönmesin ben öyle yapardım