Merhaba kizlar bebegim 35gunluk dogdundan beri yastikta yatiriyorum fakat bugun internette gordum kullanilmamasi gerekiyomus Allah askina ablam 10sene once bile kizlarini yastikta yatrdi cok sukur bi sorun yasamadilar ne yapmam gerekiyo kafam cok karisti🥺