4 kasım doğumluyuz biz de 3 ay 23 günlük , eli ağzında ve salyaları akıyor ama hepsi dişe yorulmuyormuş, damağı büyüdüğü için de kaşıntıya neden oluyormuş ve ellerini tanıdığı için de ağzına götürüyormuş, salyalar da tükürük bezleri çalıştığı ve henüz diliyle toparlamayı bilmediği için de oluyormuş 😊 8.300 kilomuz 65 cm 😊 gece uykularımız hala iyi çok şükür gündüzleri de yavaştan düzene sokuyoruz 3 uyku uyuyor genelde bazen yarım saat bazen 2 saat canı nasıl isterse 😂 çok şükür atak bize pek uğramıyor sadece çok kucak istiyor ve arada sebepsiz ağlıyor o kadar da olsun 🤲🏻🧿😄