Emelmirac 1Dost evet cok cok erken su an durumu stabil insallah iyi haberler bekliyoruz Allahtan umit kesilmez
Swtlna Kbrbydk Hiç korkutmasın çok basit bi işlem sonrasında biraz dinlenmeniz gerekiyor o kadar. Ben oldum.genelde her hamilelikte tekrar edilmesi gerekiyor.
Selinn24 ozge3747 mrblar bnmde bir yasinda oglum 18 haftalığım bnde sizin gbi 2.serklajim rahim agzim 32.mmdi cok sükûr ama atıldı progestan kullaniyorum siz kucağınıza fln aldınız mi