1Dost ozge3747 önermesinin sebebi önlem ama ben kan hastasıyım ameliyat esnasında kanamam olur diye korkuyolar serklaj sonrası kesesi delinen kaç kişi gördüm korktum o yüzden
ozge3747 1Dost Kan hastasıyım derken tam olarak ne kastediyorsunuz bilmiyorum o konuda yorum yapamayacağım ama sizin haftanızda atılan serklajda kese delinme ihtimali çok düşük. Bu durum daha çok geç atılan haftalarda ortaya çıkıyor bence daha detaylı araştırın. Ayrıca iyi bir doktor bulursanız hiçbir şey olmaz. Sandığınız kadar riskli bir işlem değil.
1Dost yademila-48 suan rahim ölçüm 34 35 doktor iyi diyor 25 e kadar sıkı takip olmadı ilerki haftada atarız diyor ben Hematoloji hastasıyım trambositlerim çok düşük iki taraftan riskteyim inşallah sağlıcakla alırım kucağıma
yademila-48 1Dost allahım yardım etsin inşallah canım alırsın sağlıkla kucağına ve bu günleri tez zananda unutursun
ozge3747 1Dost Evet geç atılan serklajın tutma ihtimali daha düşük ama o serklaj olmasa belki 32 ye kadar da bekleyemeyeceksin. Bana kalırsa bir hafta bile önemli bir süre ne kadar tutarsa o kadar iyidir ayrıca diğer bebeklerimiz de küçük sürekli dinlenemiyoruz. Bana sorarsanız dikiş önemli.
Kbrbydk ozge3747 katılıyorum arkadaşa. Happy momdan tanıyorum sizi zaten😍düşük haftalarda riskli değil bence zararından çok yararı düşünülmeli.
1Dost ozge3747 trambositlerim epey düşük git gide hayati riske giriyorum yakınsan kan nakli ve ilaç tedavisi başlıcak böyle bi durumda diş çekimine bile iizn yok hatta uçağa binmem bile yasak düşük değerlerle vurma kesme kazalar benim icin risk hem onunla hem bununla uğraşıyorum ne diyim Allah yardımcım olsun eğer rabbim ömür verdiyse kucağımıza alırız
Kbrbydk 1Dost ben eğer risk varsa yaptırma taraftarıyım. Serklajda risk enfeksiyonda oluyor genelde. İyi bakım düzenli kontrol bizim için önemliydi ve güzel de oldu sonuca ulaştık. doktorlar bile şaşırmıştı serklajin bu kadar kisalikta bile dayanmasına.
ozge3747 Kbrbydk 🙏🏼🥰İki hamileliğim de serklajlı geçiyor ve şimdiye kadar hiçbir zararını görmedim. Bence en ufak bir erken doğum riski varsa bile yapılmalı. Serklajlı olup bu sayede bebeğini kucağına alan çok anne var
Emelmirac 1Dost arkadasm oldu yeni.23.haftada kanama basladi.24 de serklaj oldu ilac vs kanama ve dogum durduruldu 25 arti 5 ya da 6 acil sezaryen ile dgm yapti oglusumuz su an kuvezde 4 günlük dua ediyoruz
1Dost Emelmirac cok erken doğmuş inşallah tutunur hayata prematüre bebekler çok güçlü oluyor. 6 aylık doğan vardı kuvözde taburcu oldular benim kızımda 7 aylık doğmuştu
Emelmirac 1Dost evet cok cok erken su an durumu stabil insallah iyi haberler bekliyoruz Allahtan umit kesilmez
ozge3747 1Dost Anladım çok sıkıntılı bir durummuş, geçmiş olsun ama bu şartlarda bu durumu, avantajlarını, dezavantajlarını ve risklerini çok iyi ve güvendiğiniz bir doktorla konuşup ona göre karar vermelisiniz.
Kbrbydk ozge3747 evet bencede. Sizin de ikinci bebeğiniz hayırlı olsun 😍😍Bu arada daha önce serklajli geçirdik ikincisinde de aynı risk mi var? Nasıl geçiyor?
1Dost ozge3747 4 5 tane doktora gittim sadece biri serklaj dedi eşim de Doğum başlar kese zarar görür diye yanaşmıyor elimde pruloton iğneler var doktora söylesem vurdur der mi acaba
ozge3747 Kbrbydk Riskten mi bilmiyorum ama bir kez serklaj olduysanız, bütün hamilelikleriniz serklajlı geçmek zorunda. Çünkü rahim ağzı bir kez işlem gördüğü için yine risk oluşuyor. Benim ikincide rahim ağzı ölçümüne bakılmadan direkt 13. Haftada atıldı. Ne kadar erken atılırsa o kadar iyi zaten ☺️👍🏼🥰
ozge3747 1Dost Siz bilirsiniz belki sizin diğer hastalığınızdan dolayı önermemişlerdir bilemem ama serklaj normal şartlarda sandığınız kadar riskli bir işlem değil. Kese delinseydi ilk hamileliğimde 18. Haftada atıldığında benim ya da 23.-24. Haftalarda acil atılması gerekenlerin delinirdi. Siz niye bu kadar korktunuz anlamadım. Bir de bu karar eşinizin verebileceği bir karar değil fikrini söyler ama karar doktorla sizin aranızda bence. Ama diğer hastalığınızdan dolayı tıbbi olarak doktorunuzla karar verin
Kbrbydk ozge3747 öyle miiiii😔😔 üzüldüm şuan. Gerçi ümitli değildim serklaja gerek kalmaz ikincide diye ama neyse artık yapacak birşey yok. Evet erken haftalarda atılmalı ilkinde de öyle olmuştu zaten😊 teşekkür ederim bilgi için😘
ozge3747 Kbrbydk Rica ederim ne demek. Yine doktorunuza sorarsınız ama bir kere Serklaj olduysa diğerlerinde de olmak zorunda 🥰☺️Benim doktorum o şekilde söyledi bana. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inş. 😘
Swtlna Kbrbydk Hiç korkutmasın çok basit bi işlem sonrasında biraz dinlenmeniz gerekiyor o kadar. Ben oldum.genelde her hamilelikte tekrar edilmesi gerekiyor.