Angelgirl benimde 2 ay 12 günlük bir günü bir gününe uymuyor ki bi bakmışsın gece çok iyi uyur bi bakmışsın saatlerce uyumaz bazen de gündüz uyuyor yada dediğin gibi uykusu çok oluyor uyuyamıyor çok ağlıyor sinirleniyor nedenini bulamıyorum bakalım inşallah zamanla düzene girer bebişlerimiz 🤲🏻