Angelgirl kızım 5.5 aylık, tam uyku düzeni kurdum diyorum, bozuluyor. 4 ay a kadar mükemmeldi 4 aydan sonra bir tık bozuldu ama yinede iyiydi ama şuan 5.5 aylık, son 3-4 gündür çok zor uyutuyorum. geceleri ağlayarak kalkıyo, zor uyuyo, emziriyorum bırakıyo, kaldırınca ağlıyo falan diş galiba emin değilim bende.. yani uzun lafın kısası düzen yok 😂 denedim defalarca olmadı şu ağlamaları bi dursun tekrar başlıycam inşAllah ☺️…