ikbil20 safra direkt ve engele uğramadan bağırsaklara aktığı için aslında bir 2 ay filan dokunan yiyecekleri yememek gerekiyormuş internette okuduğum kaynaklarda hep bu yazıyordu. Bu yeni düzene midenin alışması için yoksa hazımsızlık problemi ve gaz yüzünden yine ağrıyabilir diyordu. O yüzden ben hala öncedwn dokunanları yemiyorum. Gerçi istesemde yiyemiyorum ne iştah var ne ağzımda tat. Üstelik korkuyorum hala ağrıyacak korkusu var, yerleşmiş resmen. Peki doktor ne dedi acillik olman durumuna ?