Sldmrt çok geçmiş olsun size de. Muhtemelen ameliyat da demiştir. Bugün tam 1 hafta oldu hatta sabah dikiş aldırmaya gitmiştim. Ameliyattan sonra ciddi bir karın şişliği vardı. Nefes alamamıştım sonrasında ağrı kesici veriyorlar zaten 1 saat sonra da uyumaya izin vermişlerdi. Sonrasında uyandığımda daha rahattım. Bol bol gaz çıkarmak gerekiyor 🥺 o kadar çok karbondioksit basıyorlar ki karnın içine hala gaz çıkarıyorum arada bitmedi. Ertesi gün eve döndüğümde ağrılarım tekrar artmaya başladı. Sağa sola dönerek yatamadım 4-5 gün. Bir de mide bulantım oluyordu çok fazla. O da şükür dünden beri azaldı. Doktorum yeme kısıtlaması özellikle vermedi. Dokunacak şeyleri yediğin zaman anlayabiliriz dedi. Ben de o yüzden yumurta kakao kızartma hariç yemiyorum. Onları da kendim nolur nolmaz diye yemiyorum. Ama onları da birkaç haftaya yavaş yavaş yemeye başlarım. Büyük tuvalete de sık çıkamasam da daha rahat çıkmaya başladım. Artık en önemlisi korkmadan yiyebiliyorum 🌸 şunu yersem yine midem ağrır mı kaygısı kalmadı. İnanın o mide ağrılarının, kıvranmaların yanında ameliyat sonrası ağrılar hiç kalır. En azından onun iyileşeceğini biliyorsun. Diğeri bitmek bilmeyen bir işkenceydi. Sağlığın kıymetini bir kez daha anlamamı sağlamıştı. Bir de bebeğini çok kendini zorlamadan alabilirsin ama dikkat küçük de olsa kesiler var fıtığa sebep olmasın demişti sizin de bilginiz olsun. Başka merak ettiğiniz bir şey varsa yine yardımcı olmaya çalışırım 💕