Ozgecan06 Adeviyee bence götürün bende sırf tatlı olduğu ıcın götürdüm birde fotoğraf Cekımı yapıyorlar güzel anı oluyor
Adeviyee Ozgecan06 düşünüyorum zaten havalar biraz ısınsın götüreceğim sever inşallah üç seyansı 250 lira yazan bir yer vardı Ankara’da fiyatı nasıl bilmiyorum ama
BirVeraAnnesi35 Eliffffffffffff ben 2 aylıkken başlamıştım götürmeye çok sevmişti mışıl mışıl uyuyordu
HonKiPonKiDoNiNo Eliffffffffffff 40 dan sonra rahatlikla goturulebilir, ben 2 aylikken goturmustum cok sevmisti kizim hemenn pesine pandemi cikti birdahada gidemedik…
Nbg_26 89Kbr ben de eve almak istiyorum ama bu konuda bilgim yok. Nerden aldınız malzemeleri? Suyun sıcaklığını kaç derece yapıyorsunuz?
89Kbr Nbg_26 letsgo ‘dan aldım. Sıcaklığı ise bazen termometreyle bakıyorum bazen de dirseğimle bakıyorum yani😇
BeautifulMother1 Eliffffffffffff 125 lira verdik yaklaşık 45 dk durdu masaj yapıldı ve o gün çok güzel uyudu MaşAllah tekrar götürmeyi düşünüyorum
Waffle Eliffffffffffff ben kizimi 7 aylik iken goturmustum :)) Cok guzel zaman gecirdik ailecek oda cok mutlu olmustu :)) Sudan ciktiktan sonra miss gibi bir masaj yaptilar daha sonra misil misil uyidu :)) Kesinlikle tavsiye ederimm
Leman01 Eliffffffffffff 4 aylıkken biz götürdük oğlum suyu çok sevdiği için denemek istedik belki yarım saat 45 dk hiç durmadan yüzdü sonrasında bayıldı yattı zaten