Eliffffffffffff Bebeğini baby spaya götüren var mı? Memnun kaldınız mı? Kaçıncı aydan itibaren götürülmesi uygun? Bebek rahatlıyor mu? Varsa bilgi verirseniz sevinirim
BeautifulMother1 Eliffffffffffff 9 aylığız gittik ve ilk başda korktu ama sonra alıştı masAllah o gün çok güzel uyudu ve tekrar götürmeyi düşünüyorum
Eliffffffffffff Eliffffffffffff Bir de bu virüs döneminde cesaret edebilir miyim acaba? Yeni virüs çocukları etkiliyormuş. Gitmek istiyorum ama biraz cesarete ihtiyacım var
BeautifulMother1 gulrecelim_55 benim oğlum rahatsız oldu belli bir süre sonra sinirlendi oturmalı simitler var ya ona koyduk birazda onda durdu
89Kbr gulrecelim_55 ben eve aldım götürmek yerine evde spa yapıyorduk ama dediğin gibi boyunluğu hiç sevmiyor,rahat edemiyor..
Kavinsmom Ben bir hesabı takip ediyorum 40 uçurma bile yapıyorlar. Demek ki sınır yok, terapi falan yapıyorlar çok tatlılar ya
zeynepzeze 40 günlükken götürmüştüm ilk 🙂 Sonra da müsait olduğumuz her hafta gittik. Ben çok memnun kaldım. Ama 1 yaştan sonra gidilmediği için gidemiyoruz 😊
Nbg_26 89Kbr ben de eve almak istiyorum ama bu konuda bilgim yok. Nerden aldınız malzemeleri? Suyun sıcaklığını kaç derece yapıyorsunuz?
gulrecelim_55 BeautifulMother1 beni bile görünüşü rahatsız ediyor ondan merak ettim teşekkür ederim 😃
Ozgecan06 Adeviyee bence götürün bende sırf tatlı olduğu ıcın götürdüm birde fotoğraf Cekımı yapıyorlar güzel anı oluyor
CaglaCeylin Bizde gittik kizim 4 aylikti cok sevdi, 30 dk 20€ ödedim, resim yükleyebilsem yüklerdim ama beceremiyorum
BeautifulMother1 Eliffffffffffff 125 lira verdik yaklaşık 45 dk durdu masaj yapıldı ve o gün çok güzel uyudu MaşAllah tekrar götürmeyi düşünüyorum
Ozgecan06 Eliffffffffffff bizim gittiğimiz yer tek aile alıyor biz daha oradayken suyu boşaltmaya baslıyorlar ve dezenfekte etmeye
Ecos Eliffffffffffff ben spaya götürüyorum kızımı yaklaşık 3 aydır ay da 2 seans olarak 2 hafta da bir gidiyoruz spaya. Kızım çok keyif alıyo suyun içinde sonrasında bebek masajı. Fotoğraf çekimi anne el masajı falan da yapılıyor. Yani hem bebeğimiz mutlu hem biz. Hatta daha dün akşam geldik spadan.
Kizimmmmm Eliffffffffffff biz iki defa götürdük. Kızım 5 aylıktı. İkisinde de çığlık kıyamet. Halbuki banyoyu çok sever suyu çok sever.
Ozgecan06 Eliffffffffffff 3 buçuk aylık oğlum var 1 aydır her hafta gidiyoruz çok mutlu suyun ıcınde simit rahatsız edici olsa 25 dkka suyun ıcınde durmaz arkasından masaj yapıyorlar o gün huzur ıcınde uyuyor