Naylonbranda arassmother evet oluyor nirmalde doğum kilolarimida verdim ama sanki adet zamanında şişlik olur ya patliycak gibi bı his gobegim filanda cikiyo çok sinir bozucu
arassmother esmaemir17 süt korur diye bişey yok diye de bir yazı okumuştum ama normalmiş dediğiniz gibi
Alptugunannesi07 arassmother Eminsen 6 ay olmayanlar da varmış doktorum öyle dedi. O zaman öyle düşünelim 😃🤲🏻
arassmother Huzurum hmm işte o zaman da insan tedirgin oluyor ya ben emin olmama rağmen acaba diyorum 😔🤦🏼♀️
Kubra_52 arassmother benim kızım 7.5 aylık bn bir kere oldum hala olmadım ve karnım şiş adet zsmani yüzümde sivilcede çıkıyor ama yok bir türlü olmadım ablam da şey diyor oda doğumdan 1yil sonra adet olmuş,🙄🤷
Tenkyuu Bebegim 7 aylik, bende hala olmadim, kendimi şiş hissediyorum. Dört gozle olacağım zamani bekliyorum.
Kubra_52 Alptugunannesi07 neyyy😱😱bunu demiyeydin iyidi bn de her ay bı 7.8tane hamilelik testi yapıyorum korkuyorum bı adet olsam spiral taktiricam ama olmuyorum🙄